Friday 23 November 2012

:) untuk rara...


Salam..,dah lame aku x 0n bl0g..,tetibe aku rase nak share s0meting kat k0rang..,bulan n0vember buatkan aku tertunggu-tunggu timbul satu perasaan gembira dan sedih jgk menyelubungi diri aku..mungkin n0vember bulan yg biase bg 0rg lain tp bg aku ckup bermakna..,k0rg nak tahu...11 n0vember mR.hary menikahi aku dan 13 n0vember pulak besday aku.,

Ehem2..gembira rasenye bler sudah genap setah0n aku melayari alam berumah tangga bersama-sama mR.hary..,pelbagai dugaan,rintangan,cabaran yg kami lalui bersama..,walaupun setiap hari…setiap masa…setiap detik…kami bersama.,kami x pernah lupa,x pernah abai,kami sedar dgn dugaan yg berlaku pada kami sebelum dan selepas berkahwin… mungkin ada hikmah disebaliknya..,setiap hari aku berd0a agar kebahagiaan,kesetiaan kami,kesabaran  kami membina sebuah keluarga bahagia akan kekal buat selama-lamanya….amin~~~

Apabila mR.hary cakap aku dah tua..,aku rase mcm nak muntah je..uh!! tp aku rase aku muda lg…hehe~umur aku dah genap 21-tah0n..,walaupun x samb0t besday tp aku tetap bersyukur 0rg yg pling aku syg mR.hary x pernah lupe wish tiap kali besday aku..,tp th0n nie mR.hary wish aku tiap patah perkataan agak dewasa larh..,menusuk kedlm hati..maklumlah aku kan dah jd wife 0rg..hehe~~k0rg x bley tahu..itue rahsie antara aku dan mR.hary…weee~~~d0akan kami berkekalan sepanjang hayat Amin..

 


No comments:

Post a Comment