Thursday 31 January 2013

berubah fara berubah...

mmm...terlintas dlm fikiran aku kenape hidup kite tidak b0leh berpandukan 100% terhadap perasaan hati sendiri yg kadangkala b0leh buat diri kite terseksa,jahanamkan diri sendiri...,Allah...maha besar dan maha mengetahui ape sahaje yg berlaku kan..,perkare penting yg membuatkan aku tersedar aku harus fikir aku perlu accept ape2 sahaje dgn baik berlandaskan kenyataan yang betul...,Amin..~

mungkin belajar dari kesalahan yg lepas dpt membantu aku menjadi lebih dewasa walaupun um0r ku x larh tua sgt..,hihi ;) untuk belajar,belajar dan belajar lgi dri pengalaman 0rg2 lain terutamanya 0rg yg terdekat dgn aku "mY huBBy"...,yup bet0l die...aku akan jdikan die ped0man dlm idup aku merangkap ik0n aku..,mybe satu hari nnti aku akan berjaye jugak mcm 0rg lain,yes...aku nak jdi bijak...,biar larh 0rg nak ckp aku ape ke...,tp aku tetap dgn pendirian aku,aku mau sukses lam hid0p aku di samping suami and s0n t0 be.. ;)

No comments:

Post a Comment