Monday 20 February 2012

mY GreenWeddingDress


11-11-2011

          Hary menikahi aku pada 11-11-2011, tarikh nie menarik kan??my m0m yang tetapkan..,hari tue aku Sangat-Sangat bahagie kerane aku Sudah menjadi iSteri orang dengan sekaLy Lafaz Sahaja..~~I like it..perkenaLan antara aku dengan hary hanye Setahun Lebey,,aku kenaL die meLaLui kekawan jugak…hehe…tp bukan lalu pacebuk 0r my Space yeah~~hehe biarLah kiSah perkenaLan kami rahSie di mata kamu Semua…,muLe-muLe aku hanya anggap die Sebagai teman baik Sebab hary baik, ambiL berat pasaL aku, buat aku ketawe,buat aku menangeS n yg paLing penting die buat aku raSe rindu and Sayang at die..hehe~~then kami pun coupLe..macam-macam yg berLaku Sejak kami berSame..dugaan yang datang bertimpa-timpa~~banyak peraSaan yang aku raSe Sejak perhubungan kami Semakin SeriuS..,Sakit haty,Seedy,rindu,Setie,Sayang++++kata hary kaLau nak hubungan kekaL kena jujur..tiade kate penipuan..,duLu mungkin aku kuat menipu…jiwe mude La katekan…tp Sejak aku gan hary aku muLe berubah untuk cinte ku..hehe~~

          Jom watching my pixxx++di hari pernikahan & perSandingan aku dan Si dia~~







No comments:

Post a Comment